Page 1 of 1
Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 15 Jan 2015 15:32
by Hippo
Ας ανοιξουμε και για φετος ενα τοπικ μπας και δουμε καμια προκοπή! χθες λοιπόν στη Δίρφη (ναι ναι,στη Δίρφη!)βρήκαμε με τον Αλέξανδρο συνθηκάρες...τηρουμένων των αναλογιών φυσικά.Ό,τι ήταν στη σκιά ήταν παγωμένο και πέσανε κάτι πιολεδιές ξεγυρισμένες σε μια παραλλαγή της διαδρομής των Μπελογιάννη-Καρνάκη.Με τις θερμοκρασίες που δίνει βέβαια και τη ζέστη που είχε το βουνό το μεσημεράκι ,μάλλον ό,τι έγινε έγινε.Πάντως στα Βαρδούσια σίγουρα ακόμη θα κρατάει,αν πάει κανείς καμια βόλτα ας μας πει.
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 23 Jan 2015 21:28
by Loukianos
Πέσαν πιολεδιές και απέναντι, πιστοί στο ραντεβού μας και ήταν αρκετά καλά . Όχι όμως και η πρόσβαση. και εκεί πάντως τα ανοιχτά είχαν πρόβλημα.
Keep on tooling!
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 03 Feb 2015 18:24
by jtj
Επιτέλους γ@@μ@@ται στο χιόνι!!!
Οι πουδρες των τελευταιων 10 ημερων στην Πίνδο ειναι φανταστικες
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 18 Mar 2015 12:47
by geka
Ο συνθήκες ειναι σχεδον έτοιμες τωρα ηρθε η ωρα των αλπινιστων.....ας ελπίζουμε οτι δεν θα
ερθει ο νοτιάς με βροχές......
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 18 Mar 2015 20:05
by jtj
μπα να κατσουν λιγο ακομα τα λουκια
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 19 Mar 2015 15:16
by Ibex
Αν ήμουνα Ελλάδα θα ξεκινούσα από σήμερα για Τύμφη.
Το Σάββατο ο καιρός φαίνεται τζάμι, τελευταία ευκαιρία
για φέτος. Δυστυχώς δεν βρίσκω τίποτα φθηνό για
Θεσσαλονίκη

Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 23 Mar 2015 16:40
by geka
Κυριακή 22/3 παρνασσός Λιακουρα διαδρομή (παππους ματαζο ) η διαδρομή γέμισε τρελές πιολεδιες,εχει ρίξει πολυ χιόνι και έχουν εμφανιστεί καινούργιες γραμμές κι οι συνθήκες ολο και γίνονται καλύτερες λόγω του νοτιά....Το ίδιο θα είναι λογικά και οι άλλες διαδρομές.
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 23 Mar 2015 16:50
by Ibex
Στη Γκιώνα που είναι κάτι φίλοι τί να γίνεται άραγε ;;;;;
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 23 Nov 2015 15:04
by AlexHwaRang
Φαίνεται ότι κάτι ακόμα θα προλάβουμε στο 2015.
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 07 Dec 2015 12:42
by AlexHwaRang
Στα Βαρδούσια οι γραμμές είναι σχηματισμένες αλλά λίγο σάπιες.
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 15 Dec 2015 00:27
by pouyia
Την Κυριακή 13/12 στα Βαρδούσια όπου ειχε χιόνι ήταν αρκετά σφιχτό όμως λίγο σε ποσότητα και κοπανάς βράχια...
Re: Χειμερινες Συνθήκες 2015
Posted: 20 Dec 2015 12:17
by geka
Χθες Σάββατο το ξεροβουνι ειχε την τιμητική του μια ομορφη διαδρομή ανοίχτηκε Αριστερά απο την μικρούλα σε αρκετα καλες συνθήκες,τα αδερφάκια ειναι ετοιμα για επανάληψη,αρκετό κρύο και σημεία με αρκετό πάγο στην πλευρά που ειναι η μικρούλα.
ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ...
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=49
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=49
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1 ... &source=49