Φεστιβάλ στα Μετέωρα
Posted: 29 Jul 2014 15:45
Χαζεύοντας έπεσα σ'αυτό:http://to-gamato.gr/auto_Category/%CF%8 ... 5Hk9R.dpbs
Φανταστείτε τώρα να βγαίνετε με αναθυμιάσεις στο 4ο ρελέ της Talweg και να δείτε τον Αντωνάκη (χαλαρό) να ασφαλίζει το Βαγγέλα...
Φανταστείτε τώρα να βγαίνετε με αναθυμιάσεις στο 4ο ρελέ της Talweg και να δείτε τον Αντωνάκη (χαλαρό) να ασφαλίζει το Βαγγέλα...