Page 1 of 1

Φεστιβάλ στα Μετέωρα

Posted: 29 Jul 2014 15:45
by Hippo
Χαζεύοντας έπεσα σ'αυτό:http://to-gamato.gr/auto_Category/%CF%8 ... 5Hk9R.dpbs
Φανταστείτε τώρα να βγαίνετε με αναθυμιάσεις στο 4ο ρελέ της Talweg και να δείτε τον Αντωνάκη (χαλαρό) να ασφαλίζει το Βαγγέλα...

Re: Φεστιβάλ στα Μετέωρα

Posted: 29 Jul 2014 16:22
by Nikolas_A
Νομίζω ο Βαγγέλας στις σεμινέ θα το 'χει (θα σφηνώνει καλά). Τις πλάκες θα τις αφήνει στον Αντωνάκη