Page 1 of 1

Gran Torino - Επιτέλους Τέλος

Posted: 18 Jun 2013 01:09
by Ibex
Για όσους/όσες δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, το Rifugio Torino άλλαξε πρόσφατα διοίκηση.
http://www.rifugiotorino.com/Gestione.php Ο Αρμάντο είναι αστέρι, διαχειρίζεται επίσης
το Monzino. Ελπίζουμε πως οι τιμές και το σέρβις θα μας/σας ικανοποιήσουν.

Re: Gran Torino - Επιτέλους Τέλος

Posted: 21 Jun 2013 16:48
by voutiros
Επιτέλους!!!

Re: Gran Torino - Επιτέλους Τέλος

Posted: 16 Jul 2013 14:16
by Ibex
...και ένα ωραιότατο νέο Gouter (άνοιξε την περασμένη εβδομάδα).