Gran Torino - Επιτέλους Τέλος
Posted: 18 Jun 2013 01:09
Για όσους/όσες δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, το Rifugio Torino άλλαξε πρόσφατα διοίκηση.
http://www.rifugiotorino.com/Gestione.php Ο Αρμάντο είναι αστέρι, διαχειρίζεται επίσης
το Monzino. Ελπίζουμε πως οι τιμές και το σέρβις θα μας/σας ικανοποιήσουν.
http://www.rifugiotorino.com/Gestione.php Ο Αρμάντο είναι αστέρι, διαχειρίζεται επίσης
το Monzino. Ελπίζουμε πως οι τιμές και το σέρβις θα μας/σας ικανοποιήσουν.