Χαζεύοντας έπεσα σ'αυτό:http://to-gamato.gr/auto_Category/%CF%8 ... 5Hk9R.dpbs
Φανταστείτε τώρα να βγαίνετε με αναθυμιάσεις στο 4ο ρελέ της Talweg και να δείτε τον Αντωνάκη (χαλαρό) να ασφαλίζει το Βαγγέλα...
Φεστιβάλ στα Μετέωρα
Re: Φεστιβάλ στα Μετέωρα
Νομίζω ο Βαγγέλας στις σεμινέ θα το 'χει (θα σφηνώνει καλά). Τις πλάκες θα τις αφήνει στον Αντωνάκη
Απετάξω τις πλακέτες; Απεταξάμην!
Συνετάξω τα καρύδια; Συνεταξάμην
Συνετάξω τα καρύδια; Συνεταξάμην